معاون حوزه خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۰ (شهرری) گفت: ۴ واحد غیر مجاز تفکیک زباله و جمع‌آوری پسماند به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در شهرری پلمب شد.

پلمب

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، رضا معلم اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، فعالیت تفکیک زباله از مبدأ ممنوع شده‌ است تا سلامت شهروندان به مخاطره نیفتد.

وی افزود: ادامه فعالیت واحدهایی که به صورت غیر مجاز در زمینه تفکیک زباله فعالیت می‌کنند به‌دلیل حفظ سلامت شهروندان و رعایت مسائل بهداشتی و محیط زیستی متوقف می‌شود.

معاون حوزه خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۰ تهران (شهرری) عنوان کرد: کلیه مراکز غیر مجاز تفکیک زباله با هماهنگی نیروی انتظامی و دادسرا و همراهی نواحی و همچنین اداره مدیریت پسماند شناسایی می‌شوند و اخطار دریافت می‌کنند.

این مسئول ادامه داد: مراکزی که نسبت به اخطارها بی‌تفاوت باشند با دستور قضایی پلمب می‌شوند. همچنین گشت‌های روزانه شهرداری برقرار است و از فعالیت زباله‌گردها جلوگیری می‌کنند.

معاون حوزه خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۰ تهران (شهرری) گفت: تاکنون ۶ مورد از مراکز جمع آوری و تفکیک زباله و پسماند شناسایی شده و اخطار دریافت کرده‌اند.

وی افزود: واحدهای متخلف باید بین ۲۴ تا ۴۸ ساعت محل فعالیت خود را تعطیل کنند و در غیر این صورت پیگیری‌های قضایی انجام و با حکم قضایی، مکان فعالیت پلمب خواهد شد.

کد خبر 502594

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تهران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha